عالم سیاست در هفته‌ای که گذشت
نوشته شده توسط : rf

خبر

گزاری میزان-گروه سیاسی:  در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود؛ در این بسته خبری توجه شما مخاطبان گرامی را به این اتفاقات و اخبار جلب می‌کنیم:
 
آن فرد(ترامپ) در دوران تبلیغات حرفهای بزرگتر از دهانش میزد
 
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه آثار کار شهید مقدم تا ابد باقی است تصریح کرد:  آن فرد جدیدی که این روزها به صحنه قدرت آمده در دوره تبلیغات حرفهای بزرگتر از دهانش می زد که اگر من بودم در برابر دستگیری ملوانان در خلیج فارس چنین میکردم و چنان می کردم؛ در موقع تبلیغات ایشان شکر زیادی خوردند؛ بگذار از راه برسی بعد از فرماندهان بپرس که در خلیج فارس آن نیروها چه بلایی بر سر خود در قایق ها آوردند. 
 
 
برگزاری رزمایش ویژه تفنگداران دریایی
 
امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دریا نیز یکی از مولفه‌های پر قدرت توسعه و آبادانی کشور است که مقام معظم رهبری فرمودند باید از آن استفاده کنیم گفت: رزمایش تفنگداران دریایی به طور ویژه برگزار می‌شود.
توازن تحولات در منطقه به نفع مقاومت تغییر کرده است
 
علی اکبر ولایتی با بیان اینکه اگر بر اساس طراحی آمریکا دولت ترک‌های سوریه در رقه تشکیل شود، خطری برای ترکیه خواهد بود اظهار کرد: هم اکنون توازن تحولات در منطقه به نفع مقاومت تغییریافته و انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری لبنان نیز این تغییر را تقویت کرده است.
 
 
طیب نیا سه بار به کمیسیون احضار شده اما نیامده است
 
حسن حسینی شاهرودی دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آمدن وزیر اقتصاد به کمیسیون در دستور کار است تا به چندین سوال پاسخ دهد گفت: طیب نیا طی یک ماه گذشته سه بار دعوت شده بود اما در جلسه کمیسیون حاضر نشد.
 
 
نتیجه انتخابات آمریکا اثری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد
 
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با اعلام اینکه امروز دیگر آمریکا به هیچ وجه بیش از گذشته توانایی استفاده از ایران‌هراسی و ایجاد اجماع جهانی بر علیه ایران را ندارد، افزود: سیاست ایران در تعامل سازنده با جهان و شکسته شدن تحریم‌های هسته‌ای، روابط اقتصادی ایران با همه کشورها را یک مسیر رو به رشد و برگشت ناپذیر قرار داده است.
 
 
موضوع مستخدم منزل آقای صالحی ظاهرا به خیر گذشته است
 
ابوالفضل حسن بیکی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع مستخدم منزل آقای صالحی، الحمدلله ظاهرا به خیر گذشته است؛ اما با توجه به پیشرفت های پرشتاب فناوری و تکنولوژی به ویژه در حوزه تجهیزات و دوربین های بسیار کوچک که اغلب در اختیار سیستم های جاسوسی دنیا قرار دارند، هنوز نمی توان با قاطعیت گفت این فردی که در منزل رئیس سازمان انرژی اتمی رفت و آمد داشته، از آن ابزارها استفاده کرده است یا خیر.
 
 
آمریکا موصل را به گروگان انتخابات خود درآورده است
 
سردار جزایری با بیان اینکه در هیات حاکمه ‌آمریکا اراده‌ای برای نابودی داعش وجود ندارد، گفت: سیاست قطعی نظام سلطه دامن زدن به درگیریها در جهان اسلام برای انحراف افکار عمومی از غده سرطانی رژیم صهیونیستی است از این رو دولت آمریکا می کوشد با کوچاندن گروهک تروریستی داعش از موصل عراق به سمت مرزهای شرقی سوریه مانع از نابودی کامل آنها شود.




:: برچسب‌ها: سیاست , ایران , هفته گذشته ,
:: بازدید از این مطلب : 66
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: